۲ مهر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷

با رفع مصدومیت/

یعقوب کریمی در شهرآورد اصفهان به میدان می‌رود/ سپاهان غایب ندارد

یعقوب کریمی در شهرآورد اصفهان به میدان می‌رود/ سپاهان غایب ندارد

اصفهان – خبرگزاری مهر: یعقوب کریمی، هافبک تیم فوتبال سپاهان با رفع مصدومیت در دیدار سپاهان مقابل ذوب‌آهن اصفهان می‌تواند به صورت کامل به میدان برود.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب کریمی، هافبک تیم سپاهان که در بازی‌های اخیر این تیم به دلیل مصدومیت به میدان نمی‌رفت، مشکلی برای بازی کردن در دیدار روز جمعه مقابل ذوب‌آهن اصفهان ندارد.

این بازیکن در دیدار هفته گذشته سپاهان مقابل پرسپولیس تهران بر روی نیمکت سپاهان حضور داشت اما سرمربی سپاهان ترجیح داد از این بازیکن استفاده نکند.

کریمی با رفع مصدومیت مشکلی برای بازی کردن مقابل ذوب‌آهن ندارد و سرمربی سپاهان می‌تواند در شهرآورد اصفهان از این بازیکن استفاده کند.

سپاهان برای دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی ندارد و کرانچار می‌تواند از همه بازیکنانش در این دیدار استفاده کند.

محرم نویدکیا و جواهیر سوکای، دو بازیکن مصدوم سپاهان که از ابتدای لیگ نتوانسته‌اند در ترکیب تیم اصفهانی به میدان بروند، همچنان مصدوم هستند و شاید از نیم‌فصل بتوانند در ترکیب سپاهان بازی کنند.

دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17:15 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2142293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha